RAZVOJ KOMUNICIRANJA in SODELOVANJA

 

Ste večkrat priča družinskim ali poslovnim nesporazumom? Imate pogosto občutek strahu in nemoči? Se vam nesporazumi spremenijo tudi v konflikte? Vas sodelavci ali bližnji pogosto ne razumejo? Vidite, da so vaša navodila sodelavcem neučinkovita? Pogosto opazite v vaši bližini prenašanje odgovornosti na druge? Vas družinske in poslovne spremembe obremenjujejo? Se imate za učljivo osebo? Želite še učinkoviteje komunicirati in sodelovati?

 

CILJI


Izboljšati učinkovitost komuniciranja oziroma sodelovanja z zmanjšanjem nesporazumov. Dobiti veliko povratnih informacij o lastnem so-delovanju. Napredovati v učinkovitem obvladovanju osebne motivacije in skupnega poslovnega uspeha.

 

PRIČAKOVANA AKTIVNOST (PRISPEVEK) UDELEŽENCEV


Podajanje lastnih življenjskih komunikacijskih izkušenj. Bralna, pisna in besedna komunikacija z viri in udeleženci.

 

OBSEG SEMINARJA, DELAVNICE


12 šolskih ur (3 dni po 4 šolske ure dnevno).


OKVIRNA VSEBINA in OBDELANA SNOV


Vsebina in način usposabljanja se v največji možni meri prilagodita definiranim potrebam in ciljem udeležencev. V povezavi s poslovnimi cilji organizacije se razvija komuniciranje in sodelovanje zaposlenih v obliki treninga, skupinskega dela in nastopov udeležencev delavnice, analiz posameznih primerov, samoizobraževanj, svetovanj, konzultacij ter drugih dogovorjenih oblik sodelovanja.


Okvirni sklopi in obdelane vsebine:

  • Spoznavanje in položaji zaznavanja ter barometer razpoloženja.
  • Vzpostavljanje učinkovitega sodelovanja.
  • Sprejemanje, razumevanje in podajanje informacij.
  • Vpliv aktivnega poslušanja na sodelovanje.
  • Vživljanje v različne vloge in prenašanje samo-podpore v sodelovanju.
  • Aktivnosti komuniciranja in sodelovanja, ki krepijo osebni uspeh in samopodobo.
  • (Po dogovoru z naročnikom oziroma po potrebah udeležencev.)


KAJ PRIDOBITE?

 

  • Učinkovitejše (z manj nesporazumi) sodelovanje z drugimi ljudmi in sodelavci.
  • Večjo motiviranost sodelujočih za lastni uspeh in uspeh podjetja ter doseganje skupnih poslovnih ciljev in s tem povezano večjo ekonomsko uspešnost organizacije.
  • Nove poslovne ideje, predloge izboljšav, inovacij …

 


© 1989 - 2025 | AGORA d.o.o., podjetje za ustvarjalne komunikacije |